تعرفه خدمات پرستاری چه جایگاهی در بودجه 96 دارد؟

آمار مطالب

کل مطالب : 474
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 45
باردید دیروز : 33
بازدید هفته : 147
بازدید ماه : 143
بازدید سال : 2877
بازدید کلی : 13499

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 147
بازدید ماه : 143
بازدید کل : 13499
تعداد مطالب : 474
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : سه شنبه 28 دی 1396
نظرات


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛محمد شریفی مقدم قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور با اشاره به اینکه برای اجرای قانون تعرفه خدمات پرستاری در سال 96 هیچ بودجه ای درنظر گرفته نشده است، گفت: موضوع تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری از سال 86 مطرح شده اما متاسفانه تاکنون اجرایی نشده است.

شریفی مقدم بیان کرد: دولت لایحه بودجه تعرفه خدمات پرستاری سال 96 را به مجلس ارائه کرده است اما متاسفانه در بودجه وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی هیچ اعتباری برای اجرای آن در سال 96 اختصاص داده نشده است.

وی با اشاره به اینکه برای حل مشکل این قانون جلسات متعددی با مسئولان برگزار شده اظهار داشت: سازمان نظام پرستاری به وزارت بهداشت پیشنهاد داده است که علاوه بر بودجه های جاری برای اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری هزار میلیارد تومان نیز در نظر گرفته شود.

قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور تاکید کرد: جهت اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری بحث اعتبار مورد نیاز چهار ماه پیش به وزارت بهداشت ابلاغ شد.

شریفی مقدم با اشاره به دوره های کمک پرستاری اضافه کرد: با وجود مخالفت های جامعه پرستاری با اجرای این دوره ها متاسفانه این دوره ها در حال برگزاری است. 

وی به الزام اجرای قانون ارتقای بهره وری در بخش خصوصی اشاره کرد و تاکید کرد: متاسفانه اجرای قانون ارتقای بهره وری پرستاران شامل حال بیمارستان های بخش خصوصی نمی‌شود.

قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور به رتبه‌بندی پرسنل بیمارستان ها اشاره کرد و یادآور شد: این عامل باعث کاهش ساعات کاری پرستاران در بخش خصوصی می شود و قانون ارتقای بهره وری نیز به اجرا در می آید.



تعداد بازدید از این مطلب: 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود