معوقات پرستاری را می توان با بودجه جاری دانشگاه ها پرداخت کرد

آمار مطالب

کل مطالب : 474
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 69
باردید دیروز : 261
بازدید هفته : 432
بازدید ماه : 428
بازدید سال : 3162
بازدید کلی : 13784

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 261
بازدید هفته : 432
بازدید ماه : 428
بازدید کل : 13784
تعداد مطالب : 474
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : یک شنبه 12 دی 1396
نظرات

سید رضا مظلوم در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری اظهار کرد: مسایلی چون صلاحیت حرفه ای، اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، مسایل مربوط به اشکالات نظام فعلی پرداخت کارانه و … از مسائل مطرح در جامعه پرستاری کشور است.

وی تدوین نشدن شرح وظایف کمک پرستاران و امکان تداخل آن با شرح وظایف پرستاران را از دیگر دغدغه های پرستاران برشمرد و افزود: با مشخص و برطرف شدن این موارد جامعه پرستاری کشور به آرامش بیشتری برای ارائه خدمات در مراکز درمانی و مراکز بهداشتی انگیزه بیشتری خواهند داشت.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری مشهد با بیان این که معوقات پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد را از دی ماه سال گذشته دانست و گفت: براساس رایزنی های انجام شده با مسئولان دانشگاه و مدیریت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای پرداخت معوقات قول های مساعدی داده شده است و علت پرداخت نشدن معوقات را کسری بودجه عنوان می کنند.

مظلوم با اشاره به اضافه کار پرستاران برای گذران زندگی خاطرنشان کرد: از این رو ۱۱ ماه تأخیر در پرداخت کارانه ها برای پرستاران اذیت کننده است.

وی همچنین با بیان اینکه کمک پرستاران طبق قانون سازمان نظام پرستاری مصوب مجلس شورای اسلامی نمی توانند عضو این سازمان باشند، گفت: براساس این قانون پرستاران، اتاق عمل، هوشبری و بهیارانی که دارای مدرک معتبر دیپلم بهیاری هستند می توانند به عضویت این سازمان درآیند.

نائب رئیس شورایعالی نظام پرستاری کشور یادآور شد: کمک پرستاران تنها دارای گواهی گذراندن دوره آموزشی هستند بنابراین عضویت آنها در سازمان نظام پرستاری کشور متنفی است.



تعداد بازدید از این مطلب: 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود