افزایش کارانه پزشکان بی عدالتی در درمان /بیمه‌ها ورشکسته شدند تا طرح تحول سلامت سرپا باشد

آمار مطالب

کل مطالب : 474
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 22
باردید دیروز : 261
بازدید هفته : 385
بازدید ماه : 381
بازدید سال : 3115
بازدید کلی : 13737

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 261
بازدید هفته : 385
بازدید ماه : 381
بازدید کل : 13737
تعداد مطالب : 474
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : دو شنبه 6 دی 1396
نظرات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری «محمد شریفی مقدم»، دبیرکل خانه پرستار در گفت و گو با ایلنا، اظهار داشت: در طرح تحول سلامت به بهانه کاهش «زیر میزی بگیری» توسط پزشکان کارانه پزشکان را به صورت نجومی افزایش دادند.

شریفی مقدم با بیان اینکه معیشت پرستاران قربانی اجرای غلط طرح تحول سلامت شده است، تصریح کرد: در حدود 5 هزار میلیارد تومان هزینه کارانه پزشکان است که از این میزان  4 هزار میلیارد تومان سهم پزشکان هیات علمی و هزار میلیارد تومان سهم  کارکنان غیر پزشک است.

وی ادامه داد: از این میزان  500 میلیارد تومان سهم پرستاران است که اگر این میزان را بین پرستاران تقسیم کنیم به هر نفر چیزی در حدود 500 هزار تومان می‌رسد.

شریفی مقدم ورشکستگی بیمه ها را از نتایج اجرای غلط طرح تحول سلامت دانست و افزود:  پرداخت‌های نجومی به پزشکان متخصص موجب ورشکستگی بیمه‌ها شده است؛ به گونه‌ای که وزیر بهداشت از بدهی 11 هزار میلیارد تومانی بیمه سخن می‌گوید، اما ایشان نمی‌گویند که بدهی های ایجاد شده از برکت طرح تحول سلامت بوده است.

شریفی مقدم افزود: ورشکست کردن بیمه دستاورد بزرگی نیست که وزیر بهداشت بر روی آن مانور می‌دهد و مسئولین تامین اجتماعی را به عدم  رسیدگی به درمان بیمه شدگان  این سازمان متهم می‌کند.

دبیرکل خانه پرستار افزود: هم اکنون صندوق‌های بیمه‌ای در مرز ورشکستگی قرار دارند و ادغام آنها در طرح تحول سلامت با اصرار وزیر بهداشت صندوق‌ درمان تامین اجتماعی را هم به مرز ورشکستگی کامل می رساند.

دبیرکل خانه پرستار، در پایان با بیان اینکه طرح تحول سلامت، موجب چند برابر شدن تعرفه‌های پزشکی شده است، تصریح کرد: تامین منافع پزشکان طرح تحول سلامت را تا حدی منحرف کرد که دیگر نمی‌توان از عدالت در درمان  صحبت کرد.


تعداد بازدید از این مطلب: 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود