صیانت از پزشکان کیفیت و خدمات درمانی را افزایش می‌دهد/ پول طرح تحول در جیب پزشکان نرفته است

آمار مطالب

کل مطالب : 474
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 172
باردید دیروز : 33
بازدید هفته : 274
بازدید ماه : 270
بازدید سال : 3004
بازدید کلی : 13626

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 172
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 274
بازدید ماه : 270
بازدید کل : 13626
تعداد مطالب : 474
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : جمعه 26 آذر 1396
نظرات

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، علیرضا زالی در همایش اخلاق و حقوق حرفه‌ای، قوانین و حقوق پزشکی اظهار داشت: اخلاق حرفه‌ای پزشکان وضعیت مناسبی در جایگاه اجتماعی دارد و در آخرین بررسی‌های میدانی مشخص شده که در کنار معلمین و اساتید، پزشکان مرجع اجتماعی خوبی هستند و این موضوع در سایه ایثارگری پزشکان حاصل شده است. 

وی با اشاره به اینکه ایران طراز بالا و استاندارد خوب ارائه خدمات توسط پزشکان را دارد، گفت: در سایه سنگین تحریم‌ها، جایگاه پزشکی ما وضعیت خوبی داشت و حتی میزبان بسیاری از بیماران خارجی بودیم، هر چند که سازوکارهای لازم توریسم‌درمانی در کشور باید بیشتر فراهم شود.

رئیس سازمان نظام پزشکی با اشاره به اینکه جایگاه جامعه پزشکی گاهی مورد برخورد غیرمنصفانه قرار می‌گیرد، تصریح کرد: البته نگاه سران سه قوه و رهبر معظم انقلاب نسبت به پزشکان نگاه مترقی است. 

وی گفت: حوزه سلامت بسیار پیچیده است و حوزه سلامت با مشکلاتی همچون سالمند شدن جامعه، عدم ثبات بودجه‌ها و... مواجه است. 

زالی از واقعیت‌گشایی وزیر بهداشت در برنامه شب گذشته رسانه ملی تشکر کرد و گفت: اقدام ایشان دفاع از کیان جامعه پزشکی بود و کسانی که برنامه شب گذشته را دیدند، به طور ویژه گفتند که اقدام ایشان دفاع از کیان جامعه پزشکی بوده است.

رئیس سازمان نظام پزشکی با تأکید بر اینکه پزشک‌ستیزی در مصلحت نیست، گفت: مردم ارتباط خوبی با جامعه پزشکی دارند و این مسئله بسیار حائز اهمیت است. برخی از گروه‌های پزشکی ما در ماه رمضان رایگان به مردم خدمات ارائه کردند، بنابراین همه باید تلاش کنیم که کیان این فرهیختگان را مورد صیانت قرار دهیم، چرا که صیانت از پزشکان کیفیت خدمات درمانی را افزایش می‌دهد. 

زالی با بیان اینکه با فرایند خودپالایشی باید تلاش کنیم مشکلات را حل سازیم، افزود: برخی مواقع اخباری علیه جامعه پزشکی منتشر می‌شود که سندیت ندارد، بودجه سلامت هر چند که افزایش یافته ولی 20 سال دچار عقب‌ماندگی مزمن بوده است، چرا که منابع سلامت پایدار نبوده و این مسئله توجه به آن حائز اهمیت است. 

رئیس سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه حوزه سلامت با قلت بودجه‌ای سالها رنج برده است، گفت: اینکه می‌گویند طرح تحول سبب شده که پول‌ها به جیب پزشکان ریخته شود، واقعیت ندارد و براساس آمار، این مسئله به هیچ عنوان صحت نداشته است.



تعداد بازدید از این مطلب: 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود