دفاع تمام قد وزیر بهداشت از معاون 866 میلیونی/تعطیلی بیمارستان ۲ روز پس از افتتاح

آمار مطالب

کل مطالب : 474
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 55
باردید دیروز : 33
بازدید هفته : 157
بازدید ماه : 153
بازدید سال : 2887
بازدید کلی : 13509

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 157
بازدید ماه : 153
بازدید کل : 13509
تعداد مطالب : 474
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : جمعه 26 آذر 1396
نظرات

به‌گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس؛ قاضی زاده هاشمی در ادامه برنامه ثریا  در پاسخ به سوال مجری برنامه در خصوص تعطیلی بیمارستان تازه تاسیس در یکی از مناطق سیستان و بلوچستان گفت: اختلافات امام جمعه منطقه با یکی از مسئولان باعث تعطیلی این بیمارستان شده است و بنده در جریان این موضوع هستم اما بهتر است از بیان جزییات صرف نظر کنیم.

این در حالی است که بنا به گفته مجری برنامه در تماسی که در خصوص تعطیلی این بیمارستان از مسئولان دریافت شده است، این بیمارستان حدود یک هفته قبل توسط وزیر بهداشت افتتاح شده است.

نمودارها و آمارهای برنامه ثریا اشتباه است / حساب ملی سلامت را از آقای نوبخت پیگیری کنید

در ادامه هاشمی با اشتباه خواندن نمودارها و آمارهای اعلام شده توسط مجری برنامه گفت: تردید ندارم این نمودارها اشتباه رسم شده است، نرخ تورم در حوزه سلامت نسبت به سایر بخش ها بیشتر است و این که حق یک پزشک را به او بدهیم اسمش فساد نیست.

وی در خصوص حساب های ملی سلامت گفت: حساب های ملی سلامت را باید از آقای نوبخت پیگیری کنید، ما سه هفته قبل مبنای پرداخت کارانه و حقوق پزشکان را به شورای حقوق و دستمزد اعلام کرده ایم که طبق نظرات کارشناسان سقف کارانه و مالیات برای پزشکان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: افراد زیاده طلب در هر قشری هستند و پزشکی نیز از این امر مستثنی نیست، ما ادعا نداریم که زیر میزی را از بین برده ایم اما تا حد قابل توجهی آن را کاهش داده ایم.

هاشمی انتقادهای مطرح شده به طرح تحول سلامت را بهانه گیری دانست و گفت: با بهانه گیری مشکلات حل نمی شود و تعداد ما کم، اما مشکلات و دشمنان ما زیاد است، در حال حاضر هفته وحدت است و باید منافع ملی را در نظر گرفت و مشکلات مردم را با تدبیر حل کرد. زیرا، پیشرفت کشور با گفتن نقطه ضعف ها میسر نیست و باید نقاط قوت دولت ها را بنا به فرموده های مقام معظم رهبری و امام راحل بگوییم.

وزیر بهداشت در پایان با انتقاد مجدد از ارائه فیش های نجومی در برنامه عنوان کرد: عینک بدبینی را بردارید، چون مردم این حرف ها را قبول نمی کنند، زیرا آنها از اجرای طرح تحول سلامت رضایتمندی دارند.

وزیربهداشت، در خصوص چندین فیش حقوقی میلیونی که در این برنامه نشان داده شد، اظهار کرد: یکی از این فیشها که اعلام شد متعلق به یکی ازافراد ستاد وزارت بهداشت و از معاونان من است. ایشان ماهی 340 میلیون تومان کار کرده و 68 میلیون تومان دربافت داشته است . اگر کار نمی کرد که این رقم حاصل نمی شد .

در انتهای این برنامه آمار نظر سنجی انجام شده از سوی مخاطبان رسانه ملی در برنامه ثریا اعلام شد که بیش از نیمی از مخاطبان نمره قبولی به این طرح ندادند.  

البته این نتایج نیز با واکنش وزیر بهداشت رو‌به رو شد و آنها را دروغ خواند.



تعداد بازدید از این مطلب: 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود