پاداش بازنشستگان حوزه وزارت بهداشت از طریق فروش املاک وزارت بهداشت پرداخته می شود

آمار مطالب

کل مطالب : 474
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 259
باردید دیروز : 33
بازدید هفته : 361
بازدید ماه : 357
بازدید سال : 3091
بازدید کلی : 13713

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 259
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 361
بازدید ماه : 357
بازدید کل : 13713
تعداد مطالب : 474
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : چهار شنبه 24 آذر 1396
نظرات

محمدحسین قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درتشریح دستور کار سه شنبه، 23 آذرماه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بررسی بندهای  مربوط به حوزه بهداشت و درمان در لایحه بودجه 96 با حضور سخنگوی وزارت بهداشت در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: در نشست امروز علاوه بر سخنگوی وزیر بهداشت، معاون توسعه امور اجتماعی و عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس، معاونین توسعه و مدیریت منابع  و همچنین پارلمانی وزیر بهداشت حضور داشتند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه درمجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در نشست امروز با حضور مسئولان مربوطه در رابطه با بندهای مربوط به حوزه بهداشت و درمان در لایحه بودجه سال 96 بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه بسیاری از بندهای مربوط به حوزه بهداشت و درمان در لایحه بودجه سال 96 تحقق نمی یابد، تصریح کرد: در بندی از لایحه بودجه 96 وزارت بهداشت مکلف شده که از طریق منابع داخلی خود نسبت به جذب نیرو اقدام کند که این موضوع به هیچ عنوان قابل تصور و پذیرفتنی نیست و به طور قطع سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور باید این بودجه را تامین کند.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در بندی دیگر از لایحه بودجه 96  مربوط به حوزه بهداشت و درمان ذکر شده  پاداش بازنشستگان حوزه وزارت بهداشت باید از طریق فروش املاک وزارت بهداشت پرداخته شود که این موضوع در سال آتی فاجعه بار خواهد شد و معتقد هستم بر اساس این بند در آینده شاهد خواهیم بود بازنشستگان مقابل درب وزارت بهداشت تجمع و از وزیر بهداشت درخواست خواهند کرد املاک وزارت بهداشت را فروخته و نسبت به پرداخت معوقات آنها اقدام کند.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، افزود: در این نشست همچنین بندهایی از لایحه بودجه سال 96 مانند موضوع آموزش، صندوق رفاه دانشجویی، دریافت از صندوق توسعه ملی برای گسترش مراکز تحقیقاتی مورد بررسی قرار گرفت که با این روند امیدواریم در طی نشست های بعدی بررسی پیشنهادات مربوط به حوزه بهداشت و درمان در لایحه بودجه 96 را به اتمام برسانیم.



تعداد بازدید از این مطلب: 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود