جایگاه پرستاری در بالاترین سطح ممکن قرار دارد/تعرفه های پرستاری را اجرا می کنیم

آمار مطالب

کل مطالب : 474
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 251
باردید دیروز : 33
بازدید هفته : 353
بازدید ماه : 349
بازدید سال : 3083
بازدید کلی : 13705

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 251
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 353
بازدید ماه : 349
بازدید کل : 13705
تعداد مطالب : 474
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : چهار شنبه 24 آذر 1396
نظرات
رئیس کل سازمان نظام پرستاری:

جایگاه پرستاری در بالاترین سطح ممکن قرار دارد/تعرفه های پرستاری را اجرا می کنیم

رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور تاکید کرد: برنامه ها و اهداف پرستاری در دوره جدید فعالیت شورای عالی و سازمان نظام پرستاری، با حداکثر سرعت مطمئنه به پیش می رود.
 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، دکتر علی محمد آدابی روز چهارشنبه در جلسه شورای عالی نظام پرستاری، در ابتدا به مقوله «قدرت» در جوامع اشاره کرد و گفت: قدرت، جوانب مختلفی دارد که نوع قانونی آن از اثرگذاری بیشتری برخوردار است. زیرا، افرادی که این قدرت قانونی را دریافت می کنند، می توانند امر و نهی داشته باشند.

وی با اعلام اینکه قدرت قانونی در دست دولت هاست، افزود: قطعا، قدرت سازمان نظام پرستاری در مقابل کسانی که قدرت قانونی در اختیار دارند، کمتر است و دسترسی آنها به منابع، اطلاعات و اعتبارات، بیشتر از نظام پرستاری است.

آدابی با عنوان این مطلب که سازمان نظام پرستاری دوره چهارم در شرایطی تشکیل شد که جامعه پرستاری در معرض تهدیدات جدی بود، گفت: موضوع تربیت پرستار بیمارستانی و کمک پرستاری، از جمله تهدیداتی بود که سابقه آنها به دهه ۷۰ بر می گردد.

وی با اظهار تاسف از اینکه موضوع کمک پرستاری در شورای عالی نظام پرستاری دوره قبل زنده شد، افزود: شورای عالی نظام پرستاری، مغز متفکر جامعه پرستاری است که می بایست در خدمت پرستاران باشد.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور با انتقاد از اینکه وزارت بهداشت از مصوبات و تصمیمات شورای عالی نظام پرستاری تکمین نمی کند، ادامه داد: جای گلایه است که وزارت بهداشت چرا از بالاترین مرجع پرستاری که سازمان و شورای عالی نظام پرستاری است، نظرخواهی نمی کند.

آدابی در عین حال خطاب به جامعه پرستاری کشور، گفت: سازمان نظام پرستاری بدون اغراق، با حداکثر سرعت مطمئنه در مسیر اهداف و برنامه های پرستاری حرکت می کند.

وی با اشاره به قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، افزود: در حال حاضر پرستاری در بالاترین سطح ممکن قرار دارد، به گونه ای که قرار است تعرفه های پرستاری به رغم مخالفت هایی که بر سر راه خود دارد، اجرایی شود.



تعداد بازدید از این مطلب: 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود