قبح حقوق های نجومی در شرایط کنونی اقتصادی مضاعف است/مجلس به این ناهنجاری پایان می دهد

آمار مطالب

کل مطالب : 474
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 139
باردید دیروز : 33
بازدید هفته : 241
بازدید ماه : 237
بازدید سال : 2971
بازدید کلی : 13593

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 139
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 241
بازدید ماه : 237
بازدید کل : 13593
تعداد مطالب : 474
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : سه شنبه 23 آذر 1396
نظرات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علاءالدین بروجردی در  نشست علنی امروز سه شنبه(23 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود ضمن تبریک هفته وحدت گفت:خداوند متعال را شاکرم که در شرایطی که نغمه های شوم تفرقه افکنی و کینه ورزی توسط دشمنان اسلام و اذناب منطقه ای آنها در منطقه سر می دهند و تکفیری های ضد اسلام را به جان امت اسلامی می اندازند، نظام مقدس جمهوری اسلامی منادی وحدت در جهان اسلام است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، ضمن عرض درود به مردم حوزه انتخابیه متبوعش، افزود:امیدوارم دولت به وظایف خود در برابر مردمی که هزار و پانصد شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کردند، عمل کرده و در اجرا و اتمام سدهای آب سرده شهید محمد بروجردی و گله رود و فرودگاه بوجرد و خط آهن تسریع کند.

ضرورت رسیدگی سریع به وضعیت کارخانه های نساجی، سامان کاشی، کاشی جم

بروجردی با بیان اینکه مردم حوزه انتخابیه ش خواستار رسیدگی سریع به وضعیت کارخانه های نساجی، سامان کاشی، کاشی جم و واحدهای متعدد صنعتی دیگر است، ادامه داد:با توجه به بحران بیکاری رسیدگی به این واحدها وظیفه جدی دولت است و مردم بروجرد و اشترینان به حق انتظار تسریع در رسیدگی به وضعیت این واحدها را دارند.

وی از نیری دبیر کل خیرین سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل احداث و راه اندازی بیمارستان 77 تختخوابی بروجرد تقدیر و تشکر کرد.

دولت قیمت های اربعین سال آینده را افزایش ندهد

بروجردی با بیان اینکه اربعین امسال تجلی اقتدار ملت و امت اسلامی و پیروان اهلبیت عصمت و طهارت بود، یادآور شد:از دولت و ملت عراق و به ویژه عشایر غیوری که اوج مهمان نوازی و احترام به زایران کربلا و ساحت مقدس سالار و سروران شهیدان را به نمایش گذاشتند، تفدیر و تشکر می شود و همچنین از ستاد موفق اربعین و همه مسئولانی که در برگزاری این مراسم با شکوه تلاش کردند، تقدیر کرد.

وی افزود:پیشنهاد بنده به دولت برای اربعین آینده این است که نه تنها قیمت ها را افزایش ندهد، بلکه خود در این عظیم ترین حرکت فرهنگی جهان اسلام مشارکت پر رنگتری داشته باشد.

بروجردی با بیان اینکه از پدیده زشتی که افکار عمومی ملت را آزرد حقوق های نجومی بود، ادامه داد:در شرایط اقتصادی امروز جامعه با توجه به اینکه قشر عظیمی در زیر خط فقر به سر می برند، قبح آن مضاعف است و مجلس هر چه سریعتر با الزام قانونی به این ناهنجاری اقتصادی و اجتماعی پایان می دهد.

ادامه دارد...



تعداد بازدید از این مطلب: 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود