اهمیت نقش روابط عمومی ها درآگاهی رسانی به بدنه ی پرستاری

آمار مطالب

کل مطالب : 474
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 129
باردید دیروز : 261
بازدید هفته : 492
بازدید ماه : 488
بازدید سال : 3222
بازدید کلی : 13844

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 129
بازدید دیروز : 261
بازدید هفته : 492
بازدید ماه : 488
بازدید کل : 13844
تعداد مطالب : 474
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : سه شنبه 23 آذر 1396
نظرات

محمد شریفی مقدم قائم مقام سازمان نظام پرستاری در جمع نمایندگان روابط عمومی تعدادی از هیات مدیره های مراکز استان عنوان کرد: امروزه در دنیا بحث خبر رسانی می تواند بسیاری از معادلات مختلف سیاسی،اقتصادی وفرهنگی را تحت الشعاع خود قرار دهد.

وی افزود: سازمان نظام پرستاری در دوره چهارم با تلاش و عملکرد خود توانسته است اعتماد مردم و مسئولین را جلب کرده و مسئولین نقش و اهمیت جایگاه سازمان را به خوبی پذیرفته اند و لازم است پرستاران نیز با اعتماد متقابل به سازمان و حفظ وحدت و هوشیاری خود، در راه اعتلای حرفه ای خود گام بردارند و پشتیبان نمایندگان خود در سازمان نظام پرستاری باشند.

وی افزود: به طور مثال شاهدیم که در وزارت بهداشت و درمان، روی خبرهای منتشر شده در حوزه ی پزشکی و پرستاری ، حساسیت ویژه ای وجود دارد، و در یکی دو سال گذشته با شکل گیری دوره ی چهارم نظام پرستاری و گردش اطلاعات در فضای رسانه ای کشور و از جمله استفاده از فضای مجازی تاثیر بسزایی روی مردم و مسئولان گذاشته است.

قائم مقام سازمان نظام پرستاری در مورد نقش روابط عمومی در معادلات صنفی افزود: نقش روابط عمومی ها در توجه دادن به افکار عمومی، در  تغییر نگاه جامعه به پرستاری بسیار پر اهمیت است.

وی ادامه داد: روابط عمومی می تواند با تبلیغ و تشویق افکار عمومی ، موجب جلب توجه عموم جامعه به پرستاری گردد و با استفاده از امکانات روز، از جمله فضای مجازی باعث گردش اطلاعات و بیداری هر چه بیشتر پرستاران حوزه ی خود گردند.

شریفی مقدم افزود:  در خبرهای منعکس شده، منبع خبر اهمیت خاصی دارد و اعتماد به گوینده مهمترین اصل است. همچنین نزدیکتر بودن به منبع خبر ،وثوق آن را بیشتر می کند.

 قائم مقام سازمان نظام پرستاری خاطر نشان کرد: اخلاق و صداقت و امانتداری چند رکن اساسی در درج و انتقال خبر می باشد که امیدواریم به آنها عمل شود.

وی در پایان متذکر شد که مردم و مسئولین نقش سازمان نظام پرستاری را به خوبی پذیرفته اند. بنا بر این خود پرستاران نیز با اعتماد متقابل به سازمان و حفظ وحدت و هوشیاری خود، در راه اعتلای حرفه ای خود گام بردارند. و پشتیبان نمایندگان خود در سازمان نظام پرستاری باشند.



تعداد بازدید از این مطلب: 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود