وزیر بهداشت درکمیسیون برنامه و بودجه مجلس:دانشگاه های علوم پزشکی مبلغ ٤٢٢٦٠ میلیارد ریال طلبکار است

آمار مطالب

کل مطالب : 474
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 69
باردید دیروز : 33
بازدید هفته : 171
بازدید ماه : 167
بازدید سال : 2901
بازدید کلی : 13523

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 171
بازدید ماه : 167
بازدید کل : 13523
تعداد مطالب : 474
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : دو شنبه 15 آذر 1396
نظرات

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس از حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و معاونین این وزارت خانه در جلسه عصر یکشنبه این کمیسیون خبر داد.

علی کاظمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در جلسه عصر یکشنبه کمیسیون برنامه، گزارشی از برنامه هاو عملکرد (منابع و مصارف) ماده (٣٧) قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقرات مالی دولت توسط معاون پشتیبانی وزیر ارایه شد. وی در ابن گزارش که به صورت فایل پاورپنت ارایه شد روند ١٢ ساله تامین منابع عمومی و اختصاصی بخش سلامت و سهم ١٢ساله منابع عمومی و اختصاصی بخش سلامت را توضیح داد و بیان کرد در سال ٩٤ هزینه های دانشگاه های علوم پزشکی در سال، ٥١درصد استفاده از کالا و خدمات، ٣٨ درصد حقوق و مزایا و کارانه کارکنان  و ١١درصد کارانه پزشکان است.

وی افزود: ایشان همچنین وضعیت اعتبارات بیمه های درمان طی سال های ٩٤ تا ٩٥ را بیان کرد و گفت سازمان بیمه مبلغی در حدود ٨٠٠٠٠ میلیارد ریال کسری دارد و در این خصوص بیان کرد از سال ١٣٩٢ تا کنون حدود ١١١٠٧١ میلیارد ریال از منابعی که می بایست در بخش درمان صرف شود متاسفانه به بخش سلامت تخصیص داده نشده است و از منابع پیش بینی شده در سال ١٣٩٥ به میزان ١١٣٢١١ میلیارد ریال درمان غیر مستقیم تا این تاریخ تنها ٥٦٣٠ میلیارد ریال به بخش دولتی پرداخت شده است و بر همین اساس دانشگاه های علوم پزشکی مبلغ ٤٢٢٦٠ میلیارد ریال طلب دارند.

به گفته کاظمی معاون وزیر در ادامه بیان کرد برای سازمان تامین اجتماعی از بانک های ملت و رفاه با اتکا بر منابع وزارت بهداشت تسهیلات فراهم شد.


این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یادآور شد: در ادامه دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز ضمن ارایه توضیحات تکمیلی از مجلس خاصه کمیسیون برنامه و بودجه خواست که در بودجه سال آینده وزارت بهداشت را کمک کنند.


وی همچنین خاطرنشان کرد: در این جلسه نمایندگان نیز ضمن تشکر از موفقیت های وزارت بهداشت نقطه نظرات خود و سوالانی داشتند که وزیر برای آنها پاسخ هایی را بیان داشت. همچنین در این جلسه که کارشناسانی از سازمان برنامه و بودجه هم حضور داشتند موضوع کسانی که با پرتوها و اشعه کار می کنند نیز مطرح گردید و مقرر گردید در آینده نزدیک جلسه برای این گروه با حضور مسئولین وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه برگزار شود.



تعداد بازدید از این مطلب: 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود