10 هزار میلیارد تومان حجم زیرمیزی پزشکان در سال 92

آمار مطالب

کل مطالب : 474
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 74
باردید دیروز : 261
بازدید هفته : 437
بازدید ماه : 433
بازدید سال : 3167
بازدید کلی : 13789

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 261
بازدید هفته : 437
بازدید ماه : 433
بازدید کل : 13789
تعداد مطالب : 474
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : دو شنبه 15 آذر 1396
نظرات

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، ایرج حریرچی در نشست خبری در ارتباط با طرح تحول سلامت اظهار داشت: اجرای این طرح سبب وفاق عمومی در جامعه است و همان‌طور که وزیر بهداشت نیز اشاره کرده طرح تحول سلامت مورد حمایت رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور بوده است و آن را مربوط به نظام می‌دانند.

وی  افزود: برخی می‌خواهند طرح تحول سلامت را به وزارت بهداشت تقلیل دهند در حالی که اجرای این طرح آرمان وزرای سابق و کمیسیون‌های بهداشت و درمان سابق مجلس بوده است.

سخنگوی وزارت بهداشت در مورد مشکلات و بدهی بیمه‌ها، گفت: 2 هزار میلیارد تومان طی امروز یا فردا در اختیار بیمه سلامت قرار می‌گیرد و 2 هزار میلیارد نیز در بورس عرضه خواهد شد و با اقدامات و پیگیری رئیس جمهور و آقایان نهاوندیان و نوبخت ان‌شاءالله در هفته آتی مشکلات عمده بیمه‌ها رفع خواهد شد.

حریرچی، گفت: مخالفان طرح تحول بگویند که کدام قسمت از موفقیت‌های طرح تحول را می‌خواهند حذف کنند. آیا حذف خدمت‌رسانی در حاشیه شهر و یا سایر مسائل مدنظرشان است؟!

وی تصریح کرد: آقایانی که انتقاد می‌کنند پاسخ بدهند که در دوره مسئولیت خودشان وضعیت خرید تجهیزات و یا مشکلات بیمه‌ای به چه صورت بوده است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در سال 92، 7 تا 10 هزار میلیارد تومان حدود حجم زیرمیزی پزشکان بود و اکنون این میزان با اصلاح تعرفه نزدیک به صفر شده و روال غیرقانونی که مردم را اذیت می‌کرد دیگر وجود ندارد. 

حریرچی گفت: مردم اجازه حذف طرح تحول را نمی‌دهند چرا که این طرح مزایای گوناگونی برای ‌آنان به همراه داشته است. 

وی در مورد تجمیع بیمه‌ها خاطرنشان کرد: آنچه که تکلیف ما بوده را به اطلاع مردم رسانده‌ایم و منابع نیز برای مردم مشخص است. مصرف دارو با اجرای طرح تحول در کشور کنترل شده،‌ ارزبری به میزان قابل توجه کاهش داشته و این در حالی است که دسترسی به دارو بیشتر شده است.

حریرچی در ارتباط با جابه‌جایی پایتخت و ضرورت‌های آن از لحاظ حوزه بهداشت و درمان، گفت: این مسأله تصمیم‌گیری سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است و بنده در صلاحیت اظهارنظر نیستم ولی آنچه مسلم بوده این است که اقلیم کنونی با این تراکم جمعیت متناسب نیست.



تعداد بازدید از این مطلب: 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود