دریافتی های نامتعارف قانونی و غیرقانونی ندارد/ اظهارات سیف غیرقابل پذیرش است

آمار مطالب

کل مطالب : 474
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 154
باردید دیروز : 33
بازدید هفته : 256
بازدید ماه : 252
بازدید سال : 2986
بازدید کلی : 13608

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 154
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 256
بازدید ماه : 252
بازدید کل : 13608
تعداد مطالب : 474
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : دو شنبه 1 آذر 1396
نظرات

محمد عزیزی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از عدم برخورد قاطع در پرونده دریافتی های غیرمتعارف، گفت:رییس بانک مرکزی در اظهاراتی تصریح کرده اگردریافتی های غیرمتعارف قانونی باشد،امکان بازگشت آن وجود ندارد؛چنین سخنانی در صورتی که مقام معظم رهبری آن را یک فاجعه دانسته و بر برخورد با متخلفان تاکید کرده و خواستار بازگشت آن به بیت المال شده است، قابل پذیرش نبوده و حتما باید اقدامات لازم در این خصوص  صورت گیرد.

نماینده مردم ابهر و خرمدره درمجلس شورای اسلامی،افزود: قوه قضاییه با تخلفات رخ داده و شفاف سازی شده در تحقیق و تفحص ها باید با جدیت برخورد کند.

ضرورت هماهنگی بین دستگاه های مختلف برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز

عزیزی با تاکید بر عزم راسخ دستگاه های نظارتی و هماهنگی بین دستگاه های مختلف برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ادامه داد:اگر در حوزه قوانین، مشکلی وجود دارد؛دستگاه های متولی می توانند با ارائه گزارش به مجلس برای حذف قوانین مزاحم و نیاز به تدوین قوانین جدید اقدام کنند، تا با ساماندهی امور برای رفع معضلات اقتصادی کشور اقدامات لازم صورت گیرد.

وی بر برخورد با واردکنندکان کالای قاچاق تاکید کرد و یادآور شد: کالاهای قاچاق باید معدوم شود و این امر بسیار ضروری بوده و ورود کالاهای قاچاق علاوه بر آسیب زدن به اقتصادکشور، اقتصادتولیدکنندگان داخلی را هم به خطر می اندازد.

لزوم مبارزه جامع و فراگیر با قاچاق کالا همراه با هدف گذاری صحیح

این نماینده مردم درمجلس دهم،همکاری و هماهنگی دستگاه ها در برجسته کردن موضوع قاچاق کالا برای تبدیل آن به یک مسأله ملی را بسیار مهم توصیف کرد و بر لزوم مبارزه جامع و فراگیر همراه با هدف گذاری صحیح و برنامه مشخص با این پدیده شوم تأکید کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:از ظرفیت‌های قانونی در زمینه بهره گیری حداکثری از کار و تولید داخلی و همچنین توجه به مشکلات موجود در این زمینه باید استفاده کرد./



تعداد بازدید از این مطلب: 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود