ارائه خدمات درمانی رایگان توسط ۷ هزار پزشک، پرستار و تکنسین اورژانس به زائران اربعین

آمار مطالب

کل مطالب : 474
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 14
باردید دیروز : 33
بازدید هفته : 116
بازدید ماه : 112
بازدید سال : 2846
بازدید کلی : 13468

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 116
بازدید ماه : 112
بازدید کل : 13468
تعداد مطالب : 474
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : شنبه 29 آبان 1396
نظرات

پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس در ارتباط با آخرین اقدامات کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین حسینی اظهار داشت: وزارت بهداشت تدابیر ویژه‌ای را در راستای تأمین سلامت زائران در مرزهای شلمچه، چذابه و مهران و همچنین تدابیر خاصی را در کشور عراق در نظر گرفت که خوشبختانه همه این اقدامات به خوبی اجرایی شده است.

وی افزود: بیش از 400 دستگاه آمبولانس، 26 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 25 موتور آمبولانس و 6 فروند بالگرد اورژانس در این زمینه به‌کارگیری شد و بیش از 7 هزار پزشک، پرستار، پیراپزشک و کارشناس بهداشت در اجرای تمهیدات ستاد اربعین حسینی اورژانس همکاری داشتند.

سرپرست اورژانس کشور با اشاره به اینکه این اقدامات نسبت به سال گذشته ظرفیت آن 3 برابر شده بود، عنوان کرد: 8 بیمارستان صحرایی و 20 بیمارستان پشتیبان و همچنین ارائه کامل خدمات درمانی و پزشکی رایگان به زائرین از دیگر اقدامات انجام شده توسط کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین حسینی بوده است.

کولیوند خاطرنشان کرد: مدیریت و کنترل بیماری‌های واگیر، مراقبت‌های مادر و کودک، نظارت بر بهداشت محیط، ارائه خدمات درمان سرپایی از جمله اقدامات کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین بوده که از اولین روز تشکیل این تیم‌ها بیش از 320 هزار نفر به پایگاه‌های مربوطه مراجعه کرده‌اند همچنین در این مدت 2800 نفر از مراجعین به مراکز درمانی بستری شده‌اند.

وی افزود: 3 تیم مامایی مستقر به طور روزانه 1800 نفر را ویزیت کرده کرده و مراقبت‌های لازم را به آنها ارائه می‌دهند همچنین 4351 مورد بازدید از اماکن تهیه و طبخ و تولید غذا و نذورات صورت گرفته و بیش از 347 هزار لیتر آب کُلُرزنی شده‌ است.



تعداد بازدید از این مطلب: 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود