اعزام پرستاران به بیمارستان دوبی/همکاری با انجمن پرستاری کانادا

آمار مطالب

کل مطالب : 474
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 66
باردید دیروز : 261
بازدید هفته : 429
بازدید ماه : 425
بازدید سال : 3159
بازدید کلی : 13781

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 261
بازدید هفته : 429
بازدید ماه : 425
بازدید کل : 13781
تعداد مطالب : 474
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : چهار شنبه 26 آبان 1396
نظرات

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نظام پرستاری، محمد شریفی مقدم در جلسه شورای عالی نظام پرستاری که روز چهارشنبه ۲۶ آبان ۹۵ در محل سازمان نظام پرستاری برگزار شد، گزارشی از برنامه ها و اقدامات سازمان در یک ماه اخیر ارائه داد و گفت: برگزاری جلسه در معاونت پرستاری وزارت بهداشت در خصوص تهیه دستورالعمل های آئین نامه مراکز پرستاری در منزل، برگزاری آخرین جلسه کارگروه Nurse Practitioner و تدوین پیش نویس شرح وظایف پرستار متخصص، جلسه با معاون پرستاری وزارت بهداشت و ارائه گزارش جلسات تهیه پیش نویس شرح وظایف Nurse Practitioner، جلسه با دبیرخانه شورای عالی بیمه در رابطه با قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری و برگزاری اولین جلسه کمیته مشترک سازمان نظام پرستاری و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با موضوع تعرفه های پرستاری، از جمله اقدامات سازمان بوده است.

وی افزود: تهیه پکیج کاملی شامل مستندات و سوابق قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، بسته های خدمتی، تعرفه های خدمات پرستاری، دستورالعمل اجرایی و ارسال به وزارت بهداشت و دبیرخانه شورای عالی بیمه و سایر مراجع ذی ربط، از دیگر اقدامات یک ماه اخیر سازمان نظام پرستاری بوده است.

شریفی مقدم در ادامه به نتایج مکاتبات و پیگیری های سازمان نظام پرستاری برای اجرای تعرفه های خدمات پرستاری، گفت: پیرو مکاتبات مستمر با رئیس جمهوری، معاون اول، کمیسیون اجتماعی دولت، مجلس شورای اسلامی و جلسات کارشناسی و تخصصی و پیگیری های مداوم بعد از ۹ سال بسته های خدمتی و تعرفه های خدمات پرستاری از وزارت بهداشت به کمیسیون اجتماعی دولت و از آنجا به دبیرخانه شورای عالی بیمه ارسال شد.

وی در ادامه از فراخوان اعزام پرستاران به بیمارستان هلال احمر در دوبی خبر داد و افزود: در همین راستا، ۶۰ پرستار جهت مصاحبه برای بیمارستان ایرانیان دبی ثبت نام کرده اند.

شریفی مقدم، مکاتبه با انجمن پرستاری کانادا و تایید همکاری آنان جهت برگزاری دوره های آموزشی و آزمون های تخصصی کانادا در ایران و رایزنی با موسسه گردشگری بین المللی تامین جهت ایجاد تورهای بین المللی تخصصی برای پرستاران را، از دیگر اقدامات یک ماه اخیر سازمان نظام پرستاری دانست.



تعداد بازدید از این مطلب: 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود