ادامه دادن بحث تجمیع بیمه‌ها در مجلس دیگر توجیهی ندارد

آمار مطالب

کل مطالب : 474
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 79
باردید دیروز : 33
بازدید هفته : 181
بازدید ماه : 177
بازدید سال : 2911
بازدید کلی : 13533

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 181
بازدید ماه : 177
بازدید کل : 13533
تعداد مطالب : 474
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : یک شنبه 23 آبان 1396
نظرات

محمد شریف مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد طرح تجمیع بیمه‌ها گفت: وزارت بهداشت بیشتر به دنبال به دست گرفتن منابع بیمه‌هاست و با این کار می‌خواهد؛ مشکل منابع مالی‌اش را حل کند، در حالی که مشکل وزارت بهداشت مدیریتی و داشتن ساختار ناکارآمد است، زیرا وزارت بهداشت به جای بکارگیری کسانی که دانش مدیریت دارند از  پزشکانی که هیئت علمی هستند و دغدغه مطب‌ها و بیماران خود را دارند و انگیزه‌ای برای مدیریت ندارند، استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت در چرخش امور جاری خودش نیز اکنون دچار مشکل است و توان لازم در مدیریت به ویژه در بحث مدیریت منابع مالی و انسانی را ندارد، بنابراین واگذاری تولیت منابعی به این وزارتخانه که حق‌الناس است و به جامعه کارگری تعلق دارد، درست نیست، زیرا وزارت بهداشت با دستیابی به این منابع بیشتر قصد دارد؛ مطالبات معوقه‌اش را پرداخت کند.

شریف مقدم با بیان اینکه در صورت واگذاری این منابع، وضعیت تامین اجتماعی در آینده نزدیک نیز همانند وزارت بهداشت شبیه کشتی به گل نشسته می‌شود، توضیح داد: نمایندگان مجلس نظر خود را داده‌اند، کمیسیون تلفیق متشکل از نمایندگان کمیسیون‌های مختلف است؛ از همین رو وقتی آنها نظر بر رد این طرح داده‌اند؛ به نظر می‌رسد در صحن هم چنین طرحی رأی نیاورد.

وی اظهار کرد: ادامه دادن بحث تجمیع بیمه‌ها توجیهی ندارد و با توجه به نظر کمیسیون تلفیق ضرورتی برای پیگیری این مساله در مجلس نیست و باید بیمه‌ها به همان شکل قبل ادامه فعالیت بدهند، زیرا با توجه به مشکل مدیریتی در وزارت بهداشت اگر بیمه‌ها تجمیع شوند؛ مشکلات  بیشتری به وجود خواهد آمد.



تعداد بازدید از این مطلب: 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود