تحمل بی‌نظمی تیم اقتصادی دولت را نداریم

آمار مطالب

کل مطالب : 474
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 119
باردید دیروز : 261
بازدید هفته : 482
بازدید ماه : 478
بازدید سال : 3212
بازدید کلی : 13834

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 119
بازدید دیروز : 261
بازدید هفته : 482
بازدید ماه : 478
بازدید کل : 13834
تعداد مطالب : 474
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : چهار شنبه 19 آبان 1396
نظرات

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، علی نوبخت - رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه برخی برای پرداخت اعتباری که مجلس شورای اسلامی تصویب کرده است امروز و فردا می‌کنند و این افراد نزد خدا و مردم مسئول هستند.

نوبخت در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات - طرح تحول نظام سلامت را یک طرح انقلابی برای ارائه خدمات در حوزه سلامت به مردم ایران بیان کرد و گفت: من خود یکی از هواداران این طرح هستم اما متاسفانه این طرح به دلیل گستردگی پوشش بیمه ای بیش از برنامه ریزی اولیه دچار کمبود منابع مالی شد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای برنامه تحول سلامت برای همه مردم ایران از جمله دارا و ندار نشان دهنده حسن نیت دولت است، بر لزوم تدوام اجرای این برنامه تاکید کرد و افزود: برای تدوام اجرای این برنامه نیاز به صرفه جویی در همه حوزه‌های نظام سلامت است و باید هم مردم و هم دولتمردان به این مورد توجه ویژه کنند.

به گزارش وزارت بهداشت - نوبخت ضمن گلایه از وزارت اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی و بیمه‌ها و نارضایتی از عدم حمایت آنها از برنامه تحول سلامت، گفت: اخطار می‌دهم چرا که ما تحمل این بی‌نظمی در تیم اقتصادی دولت را نداریم و از این تیم می‌خواهیم به وزارت بهداشت کمک کنند چرا که همه، مسئولیت و خدمات را از این وزارتخانه می‌خواهند.

نوبخت در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی برای پرداخت اعتباری که مجلس شورای اسلامی تصویب کرده است امروز و فردا می‌کنند و این افراد نزد خدا و مردم مسئول هستند و باید این اعتبارات به سازمان بیمه سلامت داده شود تا آنها معوقات دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمارستان‌ها را پرداخت کنند.



تعداد بازدید از این مطلب: 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود