آسیب پرستاران از تاخیر در پرداخت مطالبات/۶ تا ۹ ماه طلب پرسنل بیمارستانی

آمار مطالب

کل مطالب : 474
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 115
باردید دیروز : 261
بازدید هفته : 478
بازدید ماه : 474
بازدید سال : 3208
بازدید کلی : 13830

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 115
بازدید دیروز : 261
بازدید هفته : 478
بازدید ماه : 474
بازدید کل : 13830
تعداد مطالب : 474
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : چهار شنبه 31 شهريور 1396
نظرات
رئیس شورای عالی نظام پرستاری عنوان کرد؛


رئیس شورای عالی سازمان نظام پرستاری کشور، مطالبات معوق پرسنل بیمارستان های دولتی را مورد اشاره قرار داد و گفت: پرداخت مطالبات پرسنل بیمارستان ها به خصوص پرستاران، بین ۶ تا ۹ ماه به تاخیر افتاده است.
 

طاهره زاهد صفت در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، گفت: با گذشت ۶ ماه از سال ۹۵ بسیاری از دانشگاه های علوم پزشکی کشور در خصوص معوقات ۶ تا ۹ ماهه به نیروهای تحت پوشش خود  با معضلات شدیدی دست و پنجه نرم می کنند و نگرانی ها و دلواپسی های زیادی را برای کارکنان این حوزه به دنبال داشته است.

وی با توجه به نگرانی جدی کارکنان به خصوصی پرستاران که درصد قابل توجهی از جمعیت تحت پوشش وزارت بهداشت را تشکیل می دهند، افزود: ضمن تشکر از تدابیر رئیس جمهوری و هیئت دولت در خصوص اختصاص ۸ هزار میلیارد تومان از محل اوراق قرضه خزانه به بیمه سلامت جهت تامین بودجه و پرداخت مطالبات مراکز درمانی و دانشگاه های علوم پزشکی کشور، پیگیری در تسریع فرآیند اجرایی در راستای رهایی از مشکلات جدی مالی و معیشتی کارکنان مراکز درمانی را خواستاریم.

رئیس شورای عالی سازمان نظام پرستاری کشور، ارائه خدمت متعهدانه و درست به مردم را در راستای تامین سلامت آنان، وظیفه همگانی دانست و گفت: حمایت های مدیران حوزه سلامت در مدیریت صحیح منابع و توزیع به موقع و عادلانه آن از مواردی است که رضایتمندی و انگیزه خدمت ارایه دهندگان خدمات را در  مشاغلی که با جان و روح و سلامت انسانها ارتباط دارد، افزایش می دهد و این نکته مهمی است که نباید از نظر پنهان بماند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر کارکنان و پرستاران شاغل در بسیاری از بیمارستان های کشور به علت عدم دریافت مطالبات چندین ماهه خود از نظر روحی و روانی در معرض آسیب هستند و این مسئله در مورد افرادی که فقط در بیمارستان شاغل هستند و شغل دیگری برای امرار معاش ندارند، بیشتر است و باید بپذیریم که این دغدغه باید جدی گرفته شود.



تعداد بازدید از این مطلب: 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود