تشکیل کمیته مشترک سازمان نظام پرستاری با کمیسیون بهداشت و درمان مجلس

آمار مطالب

کل مطالب : 474
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 53
باردید دیروز : 33
بازدید هفته : 155
بازدید ماه : 151
بازدید سال : 2885
بازدید کلی : 13507

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 155
بازدید ماه : 151
بازدید کل : 13507
تعداد مطالب : 474
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : چهار شنبه 24 شهريور 1396
نظرات
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خبر داد: 

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته مشترک سازمان نظام پرستاری با کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خبر داد.
 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری ، دکترعلی نوبخت در نشست صمیمانه ای که روز یکشنبه با هیئت رئیسه شورای عالی و مسئولین سازمان نظام پرستاری برگزار شد، بر ضرورت ارتباط بیشتر کمیسیون بهداشت و درمان با سازمان نظام پرستاری تاکید نمود و جهت تسهیل در این ارتباط نوید تشکیل کمیته مشترک متشکل از نمایندگان کمیسیون و نمایندگان سازمان نظام پرستاری را داد.

وی اظهار داشت: با تشکیل این کمیته در آینده نزدیک ، نظام پرستاری می تواند مشکلات جامعه پرستاری کشور که به سهولت در این کمیته طرح و بعد از اقدمات کارشناسی در کمیسیون در صورت نیاز در صحن مجلس طرح نماید.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به انسجام جامعه پزشکی و پرستاری در قبل از اجرای طرح کارانه و زمانی که همه فارغ از بحث مالی در قالب تیم فقط دغدغه مردم و بیماران را داشتند عنوان کرد: ارائه خدمات با انگیزه مالی که در دهه 70 وارد نظام سلامت شد آفتی بود که نحوه ارائه خدمات را به بیراهه کشاند.

وی در ادامه افزود: طرح تحول نظام سلامت ضمن این که بخشی از مشکلات مردم را در موضوع پرداخت ها حل نمود ولی مشکلاتی را از جمله تحمیل بار مالی سنگینی در پی داشت که هم اکنون باعث معوقات چندین ماهه در دانشگاه ها شدهاست که کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با کمک سازمان برنامه و بودجه و برای جبران معوقات وزارت بهداشت قرار شد که 8 هزار میلیارد تومان از طریق اوراق مشارکت به بیمه سلامت تزریق نماید.

دکتر نوبخت در پایان بر عدالت در پرداخت ها در نظام سلامت تاکید کرد و تلاش خواهد نمود که فاصله بین گروه های پزشکی و پرستاری به شکل منطقی برقرار شود و اظهار امیدواری کرد که انسجام بین جامعه پزشکی و پرستاری بیش از پیش برقرار شود.



تعداد بازدید از این مطلب: 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود