چند دلیل که پرستاران همسران معرکه‌ای هستند

آمار مطالب

کل مطالب : 474
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 117
باردید دیروز : 261
بازدید هفته : 480
بازدید ماه : 476
بازدید سال : 3210
بازدید کلی : 13832

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 117
بازدید دیروز : 261
بازدید هفته : 480
بازدید ماه : 476
بازدید کل : 13832
تعداد مطالب : 474
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : یک شنبه 3 آبان 1395
نظرات

چند دلیل که پرستاران همسران معرکه‌ای هستند

 

پرستاران به ذات دلسوز، دانش پزشکی گسترده و سرعت در حل مسائل پیچیده شهره هستند. شاید به‌قدر پزشک‌ها اعتبار نداشته‌باشند، اما اغلب به همان میزان (یا شاید هم بیشتر) برای سلامتی بیمار تلاش‌می‌کنند. جای تعجب نیست که ذات دلسوز پرستاران در زندگی شخصی و روابط‌شان هم نمود داشته‌باشد. در ادامه دلایلی آورده‌شده‌اند که نشان‌می‌دهند پرستاران نه‌تنها در کارشان خبره هستند، بلکه می‌توانند آدم‌های بسیار مناسبی هم برای روابط عاشقانه باشند.

 

۱.آستانه‌ی تحمل بالایی دارند

 

پرستاران به‌دلیل کار کردن در شیفت‌های طولانی و مراقبت‌کردن از بیماران پرتعداد، به‌شکل بسیار خوبی می‌توانند با هر نوع مشکلی که ممکن است در خانه به‌وجود ‌آید مواجه‌شوند. خیلی خوب است آدمی همسر‌تان باشد که نخواهد به‌سادگی از کار کنار بکشد و بنا داشته‌باشد برای مدت زیادی در داستان زندگی‌تان برای مدت زیادی باقی‌بماندبا شما بماند.

 

 

 

۲. پیشینه‌ی پزشکی زیادی دارند

 

پرستار بودن به‌معنی روبه‌رو شدن با موقعیت‌های پزشکی گوناگون است؛ موقعیت‌های ساده و پیچیده. داشتن همسری با این گستره‌ی دانش ایده‌ال است، چون می‌تواند حتی در بدترین شرایط هم از شما مراقبت‌کند. شاید حتی یک‌بار جان شما را نجات‌داد.

 

 

 

۳. از ضرورت چک‌آپ‌کردن آگاه هستند

 

پرستاران می‌دانند توجه به سلامت و چک‌آپ‌کردن به‌صورت سالانه تا چه‌حد مهم است. شاید فراموش‌کردن این بررسی‌های سالانه دشوار نباشد، اما پافشاری‌های شریک زندگی‌تان برای انجام‌دادن به‌موقع آنها به‌واقع یک موهبت است که کمک‌تان می‌کند در برای ادامه‌ی باقی زندگی‌تان سالم باقی‌بمانید.

 

 

 

۴. شنونده‌های بسیار خوبی هستند

 

پرستاران موفق باید شنونده‌های بسیار خوبی باشند. درک داشتن شریکی در زندگی‌تان که واقعا درک‌کند آن‌چه می‌گویید توسط همسرتان برای ارتباط بین شما‌تان ضروری است؛ ارتباطی که لازمه‌ی رابطه‌ای سالم و پرنشاط است.

 

 

 

۵. هم‌تیمی‌های خوبی هستند

 

کار کردن در شیفت‌های طولانی‌مدت با سایر پرستاران به کار تیمی قابل‌اطمینان احتیاج‌دارد. ممکن است بین افراد تیم اختلاف نظر یا تنش شخصی به‌وجود بیاید، اما در نهایت همه‌ی پرستاران می‌دانند برای مراقبت مناسب از بیماران‌شان باید مسائل شخصی را کنار بگذارند.

 

 

 

۶. شوخ‌طبعی خوبی دارند

 

 پرستاران با چیزهای زیادی در محل کارشان روبه‌رو می‌شوند که به‌هیچ‌وجه باب‌میل‌طبع‌شان نیست. شوخ‌طبعی یکی از راه‌های بسیاری است که پرستاران به‌کمک آن بر چنین موقعیت‌های آزرده‌خاطرکننده‌ای فائق می‌شوند. این امر برای هر رابطه‌ای حائز اهمیت است، چون لحظه‌های دشواری که دو نفر در مقام زوج با آن روبه‌رو می‌شوند با کمی شوخ‌طبعی ساده‌تر خواهند گذشت.

 

 

 

۷. نازک‌نارنجی نیستند

 

پرستاران تمام روز با مایعات بدن ما سر و کار دارند و تقریبا می‌توانند هر شرایط متهوع‌کننده‌ای را تحمل‌کنند. خوب است که شریک زندگیِ آدم با کمی خون مشکلی نداشته‌باشد و زمانی‌که زندگی ناخواسته کمی چرک و کثیف شد، دست و پایش را گم‌نکند.

 

 

 

۸. می‌دانند چه‌زمانی باید نگران باشند

 

پرستاران به‌خاطر روبه‌رو شدن با موقعیت‌های اورژانسی به‌خوبی می‌دانند چه‌زمانی اوضاع وخیم است و چه‌زمانی نه. این‌که شریک زندگی‌تان چنین دیدی داشته‌باشد اهمیت بسیاری دارراد، چون قطعا دوست‌ندارید رابطه‌‌تان شبیه ملودرام‌ها باشد.

 

 

 

۹. با وجود خواب کم هم می‌توانند به کارشان بپردازند

 

پرستاران اغلب به ساعات کاری طولانی عادت‌دارند که شامل شیفت‌های ۱۲ ساعته در شب نیز می‌شود. اگر قصد داشته‌باشید فرزندی به دنیا بیاورید، این ویژگی بسیار مفید خواهد بود. مراقبت از نوزاد با خواب اندک همراه است، و بسیار خوب است اگر شریک زندگی‌تان بتواند در این شرایط هم کمک‌حال واقع‌شود.

 

نویسنده: جولیا کیتلینسکی‌هونگ

 

ترجمه: تحریریه نشریه بازده

 



تعداد بازدید از این مطلب: 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود